مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بخشنامه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پی تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص برخورد با تخلف ها مبنی بر صدور آرای فوری و بازدارنده صادر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های دریافتی در خصوص سوء استفاده، زیاده‌خواهی و فرصت طلبی برخی از افراد اخلالگر در بازار و تاکید ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضایی در خصوص لزوم برخورد با گرانفروشان و اخلالگران اقتصادی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور بخشنامه‌ای با رویکرد ضرورت افزایش تلاش‌ها و پیگیری همه دستگاه‌ها و مسئولان برای کمک به معیشت مردم و جلوگیری و برخورد قاطع با هرگونه سوء استفاده در حقوق عامه مردم با هدف کاهش التهابات و ایجاد فضای آرام در بازار، اقدامات لازم در این راستا را برای مدیران کل اجرایی این سازمان در سراسر کشور تشریح کرد.

وی افزود: در این بخشنامه تاکید شده تا نسبت به افزایش بازرسی‌ها و تشدید نظارت‌ها و برنامه‌ریزی هدفمند و اثرگذار برای کنترل توزیع عرضه و فروش مایحتاج عمومی و تشکیل پرونده و صدور آراء فوری و بازدارنده برای متخلفان در ادارات کل اجرایی تعزیرات حکومتی اقدام لازم انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه تلفنی ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.


بیشتر بخوانید

دستور دادستان کل کشور برای برخورد با گران‌فروشان و محتکران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
یه فکری به حال این تعمیرکارا بکنن ده دقیقه کار میکنن صد هزار تومن میخوان هر چی هم میگی ساعتی سی چل تومن بیشتر دسنمزدتون نیست محل نمیذارن
آخرین اخبار