نخستین جشنواره تولید محتوای پیام پلیس آغاز شد و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را برای پلیس ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین جشنواره تولید محتوای پیام پلیس در حالی آغاز شد که  بخش‌های کلی این جشنواره به صورت پیام کوتاه و متن است و محور‌های آن شامل محور تولید محتوا با رویکرد آموزشی و محور تولید محتوا با رویکرد تبلیغی است.

در محور تولید محتوا با رویکرد آموزشی، آموزش‌های همگانی مبتنی بر پیشگیری و جرایم آسیب‌های اجتماعی و آموزش‌های همگانی مبتنی بر ترویج ارزش‌ها و هنجار‌های اجتماعی مورد توجه این جشنواره است.

محور تولید محتوا با رویکرد تبلیغی و موضوعات کاربردی در راستای ارتقاء سرمایه اجتماعی پلیس است که می‌تواند از طریق افزایش زمینه‌های ارتباط موثر میان مردم و پلیس با تکیه بر مولفه‌هایی نظیر اعتماد عمومی، مشارکت پلیس، نقش و مسئولیت اجتماعی، معرفی خدمات ویژه و متنوع، پاسخگویی، پویایی، هوشمندی، اقتدار و مهربانی، فرآیند برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه را تسهیل کند.

علاقه‌مندان به حضور در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ شهریور ماه و در قالب موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پویا نمایی متون آموزشی، نمایش کوتاه رادیویی پادکست، زیرنویس تلویزیونی، فیلم کوتاه مفهومی به سایت پلیس ارسال کنند.

برگزاری نخستین جشنواره تولید محتوای پیام پلیس


بیشتر بخوانید

طرح‌های پژوهشی باید مشکل گشا باشد/ پایان نامه‌ها از جنبه عملیاتی کمتری برخوردارند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار