طاهری گفت: رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی موجب افزایش تعداد بستری‌های کرونایی در شادگان شده و وضعیت را نگران کننده کرده است.

نوراله طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ۲ روز گذشته شهرستان شادگان به جمع شهر‌های قرمز کرونایی در استان خوزستان پیوست که شرایط و تعداد بستری‌های کرونا در بیمارستان این شهرستان «فوق العاده» نگران کننده است.

او افزود: رشد سریع نوع جدید کرونا و کاهش شیوه نامه‌های بهداشتی باعث شده که شهرستان شادگان در وضعیت قرمز پر خطر قرار گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان ادامه داد: استفاده نکردن از ماسک، حضور در تجمعات و میهمانی‌های خانوادگی، سفر‌های غیرضروری و برگزاری مراسم جشن و عزا همچنان از عوامل اصلی ابتلاء به کووید ۱۹ به شمار می‌رود.

طاهری در پایان تاکید کرد: در شرایط فعلی تنها راهی که می‌توان از طریق آن بر بیماری کرونا غلبه و از ابتلای به آن جلوگیری کرد، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه است.

اخیرا و با گسترش ویروس کرونا گونه دلتا در سرتاسر جهان، موج جدیدی از مبتلایان به کرونا را رقم زده است که کشور ایران نیز از این مسئله مصون نماند.

افزایش تعداد بستری های کرونایی در شادگان نگران کننده است

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار