قاسم سلیمانی دشتکی با بیان اینکه خوزستان کلکسیونی از مشکلات است، گفت: شرایط استان بسیار بهتر از قبل است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان کلکسیونی از مشکلات است، گفت: شرایط خوزستان بسیار بهتر از قبل بوده و اوضاع  آرام شده است. دولت مصوبات بسیار خوبی برای استان داشته و کمک‌های بسیاری خوبی از سوی ارکان نظام برای رفع مشکلات مردم به خوزستان شده است.

او با اشاره به اینکه تولید اصلی درآمد‌های ملی، در خوزستان است و صادرات و واردات از طریق مرز‌های زمینی، هوایی و آبی آن انجام می‌شود، افزود: خوزستان نقش کلیدی در مسایل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور دارد، اما باز هم مشکلات بسیار زیاد است.

قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: خوزستان در زمینه ترسالی و خشکسالی در یک پارادوکس عجیب قرار گرفته است و همیشه دچار مشکل می‌شود. در ترسالی شاهد سیلاب سال ۹۸ بودیم و امسال نیز بحث خشکسالی است و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مردم خوزستان می‌دانند که نظام در حد توان هر کاری که بتواند برای آن‌ها انجام خواهد داد، ادامه داد: همه مردم استان به رغم وجود مشکلات متعدد، صبور هستند، زیرا به نظام و تمامیت ارضی کشور علاقه‌مند و متعهد هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
اره گنجی در دست دیگران .ولی دردسراش برای ماست بدبختی هاش برای ماست