رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۷ عملیات اطفای حریق و امدادی در ۲۴ ساعت گذشته از سوی آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندان، آتش سوزی مغازه مکانیکی درکوی عامری اطلاع رسانی شد و آتش نشانان با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری کردند.

او بیان داشت: آتش سوزی منزل مسکونی سدر کوی صادقیه خیابان ۱۳ مهار شد و عملیات‌های مهار حریق ترانس برق در مناطق پردیس، کیانشهر، کنتور برق منازل مسکونی در مناطق کوی نبوت، جاده ساحلی جنب فروشگاه رفاه، حصیر آباد و ۲ واحد پایه برق در منطقه زویه خیابان شهید جعادله و شبکه برق منطقه نادری خیابان کافی با حضور به موقع آتش نشانان انجام شد.

قنبری ادامه داد: آتش سوزی منزل مسکونی در کوی صادقیه خیابان ۱۰ از سوی آتش نشانان مهار شد و آتش سوزی که به علت بی احتیاطی در روشن کردن منقل کباب رخ داده بود منجر به مصدوم شدن یک زن و مرد شد و آتش نشانان با ایمن سازی و ۲ رشته لوله آبرسان سریعا حریق را اطفای کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: حریق ساختمان متروکه در منطقه بهارستان خیابان لاله یک با تلاش آتش نشانان مهار شد و آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق کیانشهر و کوی عامری و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق کیان آباد، زیتون کارمندی و کوی سعدی ۹ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.