مصلی بیت المقدس اراک به عنوان بزرگترین مرکز تزریق واکسن کرونا در استان مرکزی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مصلی بیت المقدس اراک به عنوان بزرگترین مرکز تزریق واکسن کرونا در استان مرکزی در حال فعالیت است و این امر موجب شتاب روند تزریق واکسن کرونا در استان شد ه و آرامش خیال را برای افراد در پی دارد.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در مصلی بیت المقدس اراک به عنوان بزرگترین مرکز تزریق واکسن کرونا در استان مرکزی ۱۰۰ نفر در قالب ۲۰ تیم کار تزریق واکسن کرونا را برعهده دارند.

جمالیان افزود: این مرکز به عنوان مرکز تجمیعی واکسیناسیون به منظور تسریع در واکسیناسیون گروه‌های هدف، راه اندازی شد.

او اضافه کرد: مرکزیت مصلای اراک و دسترسی مردم شهر اراک و فضای بزرگ اختصاص یافته به این مهم و البته فضای مناسب و بزرگ برای پارک خودرو‌ها از ویژگی‌های خوب مصلی برای یک مرکز واکسیناسیون است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم اعلام شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز، نارنجی   قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.