مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با افزایش ۲ برابری ظرفیت تزریق واکسن کرونا، روزانه ۲ هزار نفر در این شهرستان علیه بیماری کووید-۱۹ واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاء‌الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: با افزایش پنج تیم تزریق واکسن کرونا در بیمارستان موقت مهاباد و همچنین پایگاهی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی، روند واکسیناسیون شتاب بهتری نسبت به ماه قبل گرفته است.

او افزود: بر همین اساس روز گذشته نیز نخستین پایگاه خودرویی واکسیناسیون کووید-۱۹ پس از مرکز استان در مهاباد راه اندازی شد که روزانه ظرفیت تزریق ۶۰۰ دز واکسن را دارد.

حسینی تصریح کرد: علاوه بر پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا در ۲ پایگاه تجمیعی و ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی نیز روند واکسیناسیون در حال انجام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با بیان اینکه تاکنون بیش ۲۵ هزار نفر از واجدین شرایط دریافت واکسیناسیون در این شهرستان حداقل یک مرحله واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: از این تعداد بیش از ۱۸ هزار نفر از واجدین شرایط دُز اول واکسن را دریافت کرده و بالغ بر هفت هزار نفر نیز دُز دوم خود را را پس از تکمیل فرآیند دُز اول تزریق کرده اند.

او بیان کرد: افراد بالای ۶۰ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

حسینی ادامه داد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.