حجت الاسلام والمسلمین دلاوری گفت: اعتماد به غرب جواب نمی دهد و سختی های امروز نتیجه اعتماد به غرب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دلاوری، امام جمعه رستاق در رابطه با دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب،گفت: درس توحید حقیقی که کار برای خدا باشد مهم‌ترین نکته در این دیدار است.

او افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، از تجربه‌های تلخ، ولی درس آموز و عبرت انگیز در دولت فعلی این بود که معلوم شد اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و سختی‌های امروز نتیجه اعتماد به غرب است.

خطیب نماز جمعه رستاق اظهار داشت: این جلسه یک بدرقه عبرت آمیز بود که دارای درس‌های مهمی است که رهبر حکیم انقلاب بیان کردند.

دلاوری با اشاره به سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری (ره)، به تبیین شخصیت فقهی و علمی آن بزرگوار و تحلیل و تشریح ماجرای مشروطه و شهادت این عالم با بصیرت و زمان شناس پرداخت و گفت: آیت الله شیخ فضل الله نوری، خمینی زمان خودش بود و او با شهادت خود راه را برای نظارت دینی بر قانون اساسی باز کرد و زمینه حضور بزرگانی مثل شهید مدرس (ره) را برای ورود به مجلس شورای آن زمان فراهم نمود.

امام جمعه رستاق با تبریک اعیاد دهه آخر ماه ذی حجه، به سالروز ولادت باسعادت امام موسی کاظم (ع) در بیستم این ماه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از قسمت‌های زندگی گهربار امام هفتم (ع)، شیوه‌های مبارزاتی ایشان با حکومت طاغوت عباسی است که فرهنگ سازی برای تشکیل حکومت اسلامی، نفوذ در دستگاه طاغوتی عباسیان، مبارزه منفی با آن ها، رازداری و تقیه، تربیت اندیشمندان فکری و سیاسی، حمایت از انقلابیون و حفظ نیرو‌های کارآمد، نمونه‌هایی از آن است.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: نماز جمعه ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.