۹هزار و ۸٠٠ واحد مسکن محرومین و ۵۸ هزار و ۲۵۹ واحد مقاوم‌سازی شده در سیستان و بلوچستان امروز جمعه همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیین بهره‌برداری از طرح‌های مسکن محرومان، همزمان در سراسر کشور با حضور دکترمحمد باقر نوبخت در استانداری گیلان برگزار شد.

با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،٧٠ هزار واحد مسکن احداثی از محل تفاهم‌نامه مشترک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبنی بر احداث ١٠٠ هزار واحد مسکن ارزان قیمت برای محرومان در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴هزار و ۶۹۷ واحد مسکن محرومان طی هشت سال گذشته در روستاهای این استان ساخته شده است.

خلیل منبتی  اظهارداشت: ۱۱ هزار واحد از این تعداد واحد مسکن محرومان در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ساخته شده است.

وی افزود: با افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۱۰۰ میلیون تومان امیدواریم شاهد کیفیت مسکن مقاوم روستایی و ادامه این روند در سال‌های آینده برای سیستان و بلوچستان باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بنیاد مسکن شرح وظایف زیادی دارد و از اول انقلاب جزو نخستین دستگاه‌هایی بود که با دستور رهبر کبیر انقلاب برای ساخت مسکن محرومان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: هر زمان هر کاری که در کشور به زمین مانده به ویژه در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه مانند جنگ و سیل به بنیاد مسکن واگذار شد و همیشه این بنیاد در خط مقدم کار بوده و در مناطق مختلف کارهای بسیار اثرگذاری انجام داده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار