دین پرست گفت: دولت مصمم به خروج صنایع از رکود است و در این مسیر هر مدیر و دستگاهی همراهی نکند به دستگاه قضا معرفی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در سرسرای مدیریت بحران استانداری که با حضور جمعی از مدیران کشوری و استانی برگزار شد، گفت: دولت مصمم به حل مشکلات واحد‌های تولیدی و خروج صنایع از رکود است و در این مسیر هر مدیر و دستگاهی همراهی نکند به دستگاه قضا معرفی می‌شود.

او افزود: بانک‌ها یکی از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند و اگر به درستی به وظایف خود عمل نکنند به هیات انتظامی بانک مرکزی معرفی می‌شوند تا به تخلف آن‌ها رسیدگی شود.

دین پرست بیان کرد: طبق اطلاعاتی که از سفر قبلی من به خوزستان منتشر شده و تا کنون بیش از یک ماه از آن می‌گذرد، برخی مصوبات برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان اجرا نشده است و تا فردا که در استان حضور دارم باید اسامی دستگاه‌هایی که در استان در انجام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همکاری نداشتند معرفی شوند تا برخورد لازم با آن‌ها انجام گیرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.