استاندار خوزستان خبر داد؛

برکناری مدیران کم کار از چرخه مدیریت

استاندار خوزستان از برکنار کردن مدیران کم کار از چرخه مدیریت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان کرد: مدیرانی که نتوانند همگام با روند توسعه و پیشرفت استان گام بردارند با احترام از چرخه مدیریت حذف می شوند.

وی با بیان اینکه خوزستان نیازمند حرکتی شتابان است اظهار داشت: هر جا احساس شود مدیری از روند سرمایه گذاری و توسعه استان بازمانده، فرد با انرژی و با انگیزه ای جایگزین وی می گردد.

شریعتی سیاست دولت تدبیر و امید را استفاده از نیروهای جوان چه آقا و چه خانم در پست های مدیریتی دانست و تصریح کرد: استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خوزستان با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان گفت: با حذف موانع روند سرمایه گذاری در خوزستان شتاب می گیرد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین در آیین راه اندازی کارخانه قند شمال خوزستان اذعان داشت: این کارخانه در شرایطی کسی امیدی به بازسازی و احیای مجدد آن نداشت با تلاش جمعی و در اقدامی جهادی پس از 15 سال توقف مجددا راه اندازی شد.

وی در ادامه افزود: راه اندازی مجدد کارخانه قند شمال خوزستان امنیت روانی بین مردم شمال خوزستان ایجاد کرد، چرا که مردم منطقه تعطیلی کارخانه قند در 15 سال پیش را نیز بی تدبیری مسئولان دانستند.

غلامرضا شریعتی ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی، رعایت تناوب کشت و جلوگیری از انتقال محصول چغندرقند خوزستان به استان های دیگر را از جمله مزایای راه اندازی مجدد این کارخانه برشمرد.

عدنان غزی، فرماندار شوش نیز راه اندازی مجدد کارخانه قند را نوید بخش ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرستان دانست و اظهار کرد: این اقدام نوید بخش افتتاح کارخانه های صنایع تبدیلی در کشاورزی در شهرستان شوش است.

وی گفت: شهرستان شوش دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در زمینه کشاورزی است، ضمن اینکه این شهرستان در زمینه کشت چغندر قند نیز از ظرفیت بالایی برخوردار است، به طوریکه امسال بیش از 7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شوش به زیر کشت این محصول رفته است.

غزی از مجموعه مدیریت استان خصوصا استاندار خوزستان خواست تا در زمینه ایجاد شهرک کشاورزی، بازارچه مرزی مشترک شهرستان شوش با کشور عراق، منطقه ویژه اقتصادی، شهرک های دامداری و مرغداری نیز دستور لازم را صادر نماید.

سیدراضی نوری، نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز یک آرزوی دیرینه به تحقق پیوست و این برای مردم شوش یک روز تاریخی و به یاد ماندنی به شمار می‌رود.

وی اذعان کرد: کشت چغندر قند به عنوان یک محصول استراتژیک در تامین شکر کشور و ایجاد تناوب زراعی در زمین‌های کشاورزی منطقه حائز اهمیت است.

نوری گفت: صنایع تبدیلی و تکمیلی این محصول در منطقه به دلیل اهمال و سهل‌انگاری در سالهای گذشته، تعطیل و بار سنگین بیکاری در منطقه افزوده شد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این شرکت با پیگیری شبانه روزی و به همت وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه و با تامین اعتبار از محل هدفمندی یارانه‌ها راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به عقد 2هزار و 200 قرارداد با کشاورزان چغندر قند کار منطقه افزود: راه‌اندازی این کارخانه علاوه بر تامین بخشی از شکر مورد نیاز کشور و تناوب کشت زراعی در اشتغالزایی جوانان بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/گ

مدیران کم کار از چرخه مدیریت حذف می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.