محبی گفت:واکسیناسیون معلمان در قم از روز شنبه ۹ مرداد آغاز می‌شود و تا ۲۵ مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سیامک محبی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم   در گفت و گویی اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان در استان قم از شنبه ۹ مرداد هم زمان با سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش استان آغاز خواهد شد و تا ۲۵ مرداد ماه ادامه دارد.

او با اشاره به افزایش گروه‌های سنی و شغلی مشمول تزریق واکسن کرونا در استان تصریح کرد: جهت رفاه حال معلمان و همچنین جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان در جلسه‌ای که با مدیرکل آموزش و پرورش قم داشتیم مقرر شد مرکزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مخصوص فرهنگیان دائر شود.

رئیس مرکز بهداشت قم عنوان کرد: بر اساس تفاهم بین وزارت بهداشت و درمان با وزارت آموزش و پرورش تهیه لیست معلمان و نوبت دهی فرهنگیان بر عهده وزارت آموزش و پرورش و تامین، تهیه و تزریق واکسن بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ۲۰ هزار فرهنگی شاغل در استان افزود: سالن شهید امجدی جنب مدرسه امام صادق واقع در میدان روح الله از روز شنبه پذیرای معلمان و فرهنگیان خواهد بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
واقعا که مسخره هستش معلم ها باید با دانش اموزان باهم واکسینه شوند بجای اون افراد پر خطر رو واکسینه کنید تاجلوی مرگ ومیر و بگیرید...
آخرین اخبار