فردا جمعه ۸ مرداد نماز جمعه در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام عبودی رئیس شواری سیاست‌گذاری ائمه جمعه این استان گفت: در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان نماز جمعه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت شیوه‌نامه ستاد ملی کرونا برپا می‌شود.

حجت الاسلام عبودی افزود: با شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در مقطعی تعطیل شد و طبق مصوبه ستاد کرونا، تعطیلی نماز جمعه نداریم، اما نماز با شرایط خاص برگزار می‌شود.

او بیان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا نماز جمعه در مناطق قرمز در فضای باز و با حضور حداکثر ۷۰ نمازگزار، در مناطق نارنجی هم با حضور ۱۰۰ نفر و در فضای باز برگزار شود.

حجت الاسلام عبودی گفت: در جلسه‌ای با حوزه علوم پزشکی اعلام شد با توجه به گرمای هوا امکان برگزاری نماز در فضای آزاد وجود ندارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلوبه و بویراحمد افزود: مقرر شد نماز‌ جمعه در مصلی‌ها و با رعایت مصوبات ستاد کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه فردا ۸ مرداد یاسوج حجت‌الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان است که به مناسبت سالروز تشکیل نهاد نماز جمعه سخنرانی می‌کند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.