با تیزهوشی ماموران یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، دو فرد سارق تجهیزات ترانزیتی در بندرانزلی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، داریوش قدیر زاده، فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از دستگیری دو فرد سارق خبرداد و گفت: در هنگام خروج یک خودروی وانت پیکان از درب شماره سه مجتمع بندری انزلی، ماموران یگان حفاظت این بندر به این خودرو مشکوک شده و آن را مورد بازرسی فنی و پلیسی قرار دادند.

او افزود: ماموران یگان حفاظت در این بازررسی موفق به کشف و ضبط تجهیزاتی از قبیل قطعات کشتی تجاری و ملزومات خودرو‌های ترانزیتی بوده و سریعا آن را گزارش کرده و قطعات و تجهیزات موجود و همچنین صحبت‌های دو فرد خاطی را استعلام گرفتند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه پس از استعلام دزدی بودن تجهیزات و قطعات معلوم شد، گفت: دو نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی داده شدند .

داریوش قدیر زاده تصریح کرد: تعدادی تابلو برق و الکتروموتور متعلق به کشتی و تعداد ۵ دستگاه مانیتور و کامپیوتر متعلق به خودروی لندکروز مدل ۲۰۲۱ و همچنین سایر تجهیزات و متعلقات این خودرو‌های ترانزیت بارگیری شده به کشتی شامل ۲۲ مورد و به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال که با جاسازی در خودروی وانت پیکان قصد سرقت آن را داشته اند، کشف و ضبط شد.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.