رئیس هیات تنیس روی میز همدان گفت:تنیس روی میز این شهر برای پیشرفت و تحقق اهداف نیازمند حمایت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،زهره ابوطالبیان رئیس هیات تنیس روی میز همدان بیان کرد: تغییر در کمیته‌های اجرایی هیات تنیس روی میز در جهت بکارگیری افراد با انگیزه و براساس توانایی و تخصص انجام می‌شود و هدف ما پیشرفت بهتر در دوره جدید ریاست است.

او اضافه کرد: هیات تنیس روی میز همدان در دوره چهارساله جدید برنامه راهبردی را ترسیم کرده و نیازمند حمایت، همگرایی و همدلی مجموعه استان برای تحقق اهداف هستیم.

ابوطالبیان ادامه داد: ارتقاء جایگاه تنیس روی میز استان در میادین ملی و بین المللی، استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها، حمایت از قهرمانان و نیز توجه جدی به رده‌های سنی پایه و مربیان سازنده را در دستور کار داریم.

رئیس هیات تنیس روی میز همدان با قدردانی از تلاش اعضای هیات در دوره‌های گذشته گفت: همه در مسیر توسعه و اعتلای ورزش تنیس روی میز گام برداشته‌ایم و باید این روند در دوره جدید هیات با سرعت بیشتری انجام شود.

ابوطالبیان با اشاره به تغییر در حوزه مدیریتی گفت: فعالیت در ورزش تنیس روی میز بسیار گسترده است و براین اساس از افرادی در راس کمیته‌ها استفاده می‌کنیم که علاوه بر تخصص و تجربه، وقت لازم را برای رسیدگی و پیگیری امور داشته باشند.

او برنامه محور بودن روسای کمیته‌های زیرمجموعه را مهم دانست و گفت: چشم‌انداز ما حضوری موفق و درخشان در میادین ملی و بین المللی است.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.