فضل اله پور گفت:۶۳ درصد از خسارات سیلاب سال ۹۸ به حساب کشاورزان و دامداران پرداخت شده است و باقی مانده نیز واریز خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب اله فضل اله پور مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات کشاورزان و دامداران شهرستان دشت آزادگان در فرمانداری این شهرستان گفت: ۶۳ درصد از خسارات سیلاب سال ۹۸ به حساب کشاورزان و دامداران پرداخت شده و ۳۷ درصد باقی مانده با مصوبه اخیر هیات دولت پرداخت می‌شود.

او افزود: این مبالغ از سوی دولت برای حل مشکلات مردم استان و از جمله دشت آزادگان در نظر گرفته شده که قابل پرداخت است.

فضل اله پور بیان کرد: سهم قابل توجهی از خسارات سیل ۹۸، شامل مناطقی همچون دشت آزادگان خواهد شد و کشاورزان این شهرستان از حداکثر اعتبارات بهره مند می‌شوند که انتظار می‌رود بخشی از مشکلات مردم منطقه با این اعتبارات حل شود.

مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان با بیان اینکه حضور بزرگان و مردم در جلسات و احساس مسئولیت آن‌ها برای ما بسیار مهم است گفت: اقدامات بسیار خوبی از سوی دولت در شهرستان انجام شده با این وجود همچنان مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آن‌ها تلاش شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: قرار است ۲ کارخانه یکی برای صنایع تبدیلی فراورده‌های دامی و دیگری برای صنایع تبدیلی کشاورزی به کمک ستاد فرمان حضرت امام (ره) در دشت آزادگان احداث شود که قطعا اشتغالزایی خوبی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.