سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک توکیو درباره لغو احتمالی بازی‌های پارالمپیک توضیحاتی را بیان کرد.

هادی رضایی سرپرست کاروان پارالمپیک ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص لغو احتمالی بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار داشت: خبر‌های احتمالی زیادی وجود دارد، اما چیزی که مهم است اعلام رسمی مقامات ژاپن و تصمیم گیری کمیته ملی پارالمپیک در خصوص بازی‌ها است. هیچ خبری به طور رسمی در خصوص لغو بازی‌های پارالمپیک منتشر نشده و مقامات رسمی کشور ژاپن هم درباره لغو بازی‌های پارالمپیک صحبت نکرده اند. تا به این لحظه که با شما صحبت می‌کنم برای کشور‌ها هم چیزی در این خصوص ابلاغ نشده است و با یاری خداوند برای رقابت‌های پارالمپیک توکیو آماده خواهیم شد.

او افزود: کمیته برگزاری مسابقات پارالمپیک توکیو کارت بازی ورزشکاران پارالمپیکی را صادر کرده و از طریق هواپیما برای ایران ارسال شده است که فردا به دست ما خواهد رسید.

سرپرست کاروان پارالمپیک ایران گفت: هنوز به طور رسمی چیزی اعلام نشده است، اما اگر پار المپیک توکیو لغو شود زحمات ۴ ساله ورزشکاران هدر خواهد رفت زیرا به دلیل ۴ سال یکبار بودن المپیک، بعد از هر المپیک نسل ورزشکاران تغییر می‌کند. شاید ورزشکارانی که در این دوره شرکت می‌کنند در دوره بعد به هر دلیل نباشند. اما با توجه به شرایط باید انتظار داشته باشیم که تا قبل از اعزام به مسابقات هر اتفاقی رخ دهد. اگر پارالمپپک توکیو لغو شود مانند کشور‌های دیگر چاره‌ای جز تبعیت از تصمیمات کمیته بین المللی پارالمپیک نداریم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار