رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در خصوص مصدومیت حامد امیری، پرتابگر پارالمپیکی ایران توضیحاتی را بیان کرد.

بهمن رضایی، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مصدومیت حامد امیری، پرتابگر پارالمپیکی ایران اظهار داشت: فردا تیم پزشکی پارالمپیک کشورمان وضعیت امیری را بررسی خواهد کرد و بعد از بررسی نتیجه آن به دست ما خواهد رسید. من فکر نمی‌کنم مصدومیت او حاد باشد و می‌تواند با به موقع اقدام کردن به درمان به مسابقات پارالمپیک توکیو برسد. امیری یک سال و نیم است که تمرین و تلاش می‌کند تا در مسابقات پارالمپیکی توکیو شرکت کند، ما هم تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا او را به مسابقات پارالمپیک توکیو برسانیم.

رضایی با اشاره به اظهارات امیری در خصوص مصدومیت خود که گفته عضله بازوی او پاره شده است و نمی‌تواند به مسابقات پارالمپیک توکیو برسد، گفت: امیری نظر شخصی خود را در خصوص مصدومیتش گفته است و تنها کسی که می‌تواند در خصوص مصدومیت او نظر دهد، تیم پزشکی است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیری هم همت کند می‌تواند خیلی زود این مصدومیت را پشت سر بگذارد و راهی مسابقات پارالمپیکی توکیو بشود.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین درباره احتمال جایگزین شدن ورزشکار دیگر به جای امیری عنوان کرد: ما همه سعی خود را می‌کنیم تا امیری راهی توکیو شود؛ چرا که بسیار زحمت کشیده است، اما در خصوص جایگزین احتمالی او برای توکیو کمیته ملی پارالمپیک تصمیم گیری می کند و با تشکیل جلسه جایگزین او را انتخاب خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار