مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز گفت: به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای ۹ مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار و بین کارگاهی به طور همزمان در البرز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز با اشاره به این که به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای ۹ مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار و بین کارگاهی به طور همزمان در البرز افتتاح شد،گفت: این مراکز آموزشی با هدف مشارکت واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی استان البرز در فعالیت‌های آموزشی و به منظور توانمندسازی نیرو‌های شاغل راه اندازی شده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به این که افتتاح این مراکز به صورت تصویری انجام شد،  افزود: مجوز فعالیت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی برای واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی زرکام، آرد زر، زرنام، آرین سلامت سینا، مهان ماشین، آماده لذیذ، شتابکار، مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و سازمان نظام مهندسی در البرز نیز صادر شد.

غفاری با اشاره به رسالت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه از جمله شاغلان صنایع و صنوف، ایجاد مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی در کنار واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی،گفت: توجه بیشتر به امر آموزش‌های مهارتی موجب ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی بنگاه‌های اقتصادی می‌شود.

او افزود: با استقرار سیستم‌های آموزشی و مراکز جوار و بین کارگاهی در صنایع استان بتوان گام‌های موثری  برای افزایش بهره‌وری و نیل به اهداف کمی و کیفی صنایع استان برداشت.

غفاری گفت: در همین آیین مجوز فعالیت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، هوایار و ایران کاوه سایپا تمدید شد.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار