مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: در پنجمین روز از هفته ملی مهارت، مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت رهپویان شمیم ایرانیان در شهرک صنعتی نظرآباد البرز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به این که در پنجمین روز از هفته ملی مهارت، مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت رهپویان شمیم ایرانیان در شهرک صنعتی نظرآباد البرز افتتاح شد، گفت: در آیین افتتاح این مرکز، ضمن تبیین راهبردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آموزش های فنی و حرفه ای را بستری برای تربیت نیروی متخصص و کارآفرین به منظور رونق تولید و اشتغال دانست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای البرز افزود: توانمندسازی نیروی انسانی عامل اصلی بهره وری نیروی کار، کاهش ضایعات و افزایش تولیدات بوده که افتتاح مرکز جوار کارگاهی در کنار صنایع و شرکت ها یکی از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف ارتقاء مهارت شاغلان و افزایش بهره وری نیروی مولد است.

غفاری از مهمترین مزایای تأسیس مراکز جوار کارگاهی را پایداری و توسعه بنگاههای اقتصادی، همکاری در زمینه ارتقاء مهارت متخصصین صنایع و آموزش و جذب نیروهای بومی با هدف تامین منابع انسانی مورد نیاز واحد صنعتی دانست.

او افزود: واحد تولیدی رهپویان شمیم ایرانیان با مساحتی بالغ بر ۴۵۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی نظرآباد وسرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی ،تولید کننده انواع استابلایزر صنایع غذایی ،انواع طعم دهنده های صنایع غذایی و سس های سرد و گرم است که برای ۳۵ نفر که حدودا نیمی از این افراد هم از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان نظرآباد هستند اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار