کارشناس شمشیربازی کشورمان گفت: داور در دیدار مقابل ایتالیا با ناداوری امتیاز تیم ایران را قبول نکرد.

امیر احمد رضایی نژاد کارشناس شمشیربازی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نتایج به دست آمده در مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: رقابت ایران و ایتالیا در چارچوب مسابقات شمشیربازی، خیلی بازی نزدیک و پایاپایی بود، اما در نهایت نا داوری بر روی ما تاثیر خیلی بدی گذاشت.

او ادامه داد: در دیداری که هر دو تیم با امتیاز ۴۴ بر ۴۴ مساوی هستند، داور با نا داوری امتیاز صد در صد ما را قبول نکرد. در این دیدار‌های حساس، یک امتیاز می‌تواند تیمی مثل ایتالیا را به مرحله بعد ببرد و تیمی مانند ایران را از کسب مدال محرم کند. بازیکنان ما در دیدار با تیم شمشیر بازی ایتالیا آمار و عملکرد خوبی را از خودشان نشان دادند و نتیجه بازی را تساوی کردند.

رضایی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: معذرت خواهی رئیس فداراسیون جهانی برای ما ایرانی‌ها اهمیتی ندارد، رئیس فدراسیون باید آن زمانی که داور مسابقه امتیاز‌های ۵۰ -۵۰ را به نفع ایتالیایی‌ها اعلام می‌کرد، درخواست ویدیو چک می‌کرد که داور صحنه‌های حساس و بحث بر انگیز مسابقه را به صود ایتالیایی‌ها اعلام نکند. اما در نهایت این اتفاقات در جریان مسابقه رخ داد و تیم ملی شمشیر بازی کشورمان با کسب رتبه ششمی به کار خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو پایان دادند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار