رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان گفت: از ابتدای شروع ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم تاکنون همدانی‌ها برای تکمیل طرح ۲ و نیم کیلو طلا اهدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی بادامی، مسئول ستاد عتبات عالیات استان همدان با اشاره به اینکه ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم از سال ۹۵، آغاز شده است، گفت: این صحن در مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع و در چهار طبقه در حال ساخت است.

او افزود: زمین این صحن از سوی حرم مطهر آماده شده و ساخت و ساز آن بر عهده ستاد عتبات عالیات ایران قرار گرفته است.

مسئول ستاد عتبات عالیات استان همدان با اشاره به اینکه این صحن بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: صحن اول این طرح در حال بهره‌برداری است و برای ایام اربعین سال ۹۸ زائرپذیر بوده، اما سفت‌کاری صحن‌های دیگر رو به اتمام است.

بادامی با بیان اینکه تل زینبیه با همت متخصصان ایرانی به شکلی بسیار زیبا از هنر‌های ایرانی ـ اسلامی طراحی شده است، تصریح کرد: بر اساس برآورد سال‌های گذشته هر مترمربع از این بنا چهار میلیون تومان هزینه برداشته است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان تأکید کرد: از ابتدای شروع طرح تاکنون همدانی‌ها با اهدای ۲ و نیم کیلو طلا برای ساخت این صحن مشارکت کرده‌اند.

او در پایان گفت: افرادی که تمایل دارند در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم مشارکت کنند می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۹۴۶۷۱ به نام ستاد عتبات عالیات اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.