محمود احمدی گفت: به زودی آب شرب باکیفیت وارد مدار آبرسانی به رامهرمز خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی سرپرست امور آبفای منطقه رامهرمز گفت: پس از مدت‌ها انتظار به همت نماینده‌ شهرستان و مسئولین رامهرمز، آب باکیفیت وارد مدار آبرسانی به همشهریان خواهد شد.

او افزود: از مدت‌ها پیش به دلایل مختلفی  مانند وجود معارض که اجازه‌ی لوله گذاری و تکمیل پروژه را در زمین خود نمی داد باعث شد این پروژه راکد بماند و پس از رایزنی و ورود متینیان نماینده مردم رامهرمز و بهاروند فرماندار شهرستان به موضوع، مشکلات حل و فصل و پروژه آبرسانی مجددا شروع به کار کرد.

احمدی بیان داشت: همراه با نماینده شهرستان و فرماندار در منطقه‌ رودزرد کاید رفیع حضور پیدا کردیم و پس از بررسی منطقه جهت ادامه‌ پروژه و مشورت با مسئولین و کارشناسان حوزه‌ آب، تصمیمات نهایی را به جلسه‌ای با حضور مسئولین استانی موکول نمودیم که به علت اهمیت بالا و نیاز شدید منطقه به تکمیل این پروژه  تنظیم شد.

سرپرست آبفای رامهرمز ادامه داد: مصوب شد ظرف یک ماه آینده آب رودزرد کاید رفیع با ac ۶۰۰ و به حجم ۱۰ هزار متر مکعب وارد شبکه آبرسانی رامهرمز گردد و این موضوع صرفا فاز اول پروژه را در بر می‌گیرد که حدودا ۴۰ درصد از مشترکین رامهرمز پس از ورود آب مذکور به شبکه از نعمت آب شیرین بهرمند خواهند شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دلیل پافشاری و اصرار مجموعه‌ آبفا بر به ثمر رساندن این پروژه زمانی مشخص خواهد شد که بدانیم در کنار رساندن آب شرب شیرین به همشهریان، پس از افزودن حجم آب فاز دوم به مدار دیگر نیازی به استفاده از چاه‌های عمیق و آب‌های زیرزمینی نخواهیم داشت که این موضوع اهمیت بسزایی در زیست بوم ما دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.