عباس محمدیان گفت: از ۹ مرداد واکسیناسیون خبرنگاران در خراسان رضوی آغاز می‌شود و خبرنگاران با بیماری زمینه‌ای در اولویت دریافت واکسن قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در خصوص شرایط و نحوه دریافت واکسن کرونا برای خبرنگاران گفت: با توجه به فعالیت خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی و همراه بودن آنان با کادر درمان و سایر مشاغل پرخطر، با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، واکسیناسیون خبرنگاران استان آغاز خواهد شد و تا پایان مرداد ماه تمام خبرنگاران واکسینه می‌شوند.

او افزود: اولویت دریافت واکسن با خبرنگارانی است که بیماری‌های خاص و زمینه‌ای دارند.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: برای دریافت واکسن نیاز به ثبت نام نبوده و افرادی که بیماری زمینه‌ای داشته و در اولویت قرار دارند، شناسایی شده‌اند. پس از واکسیناسیون خبرنگاران دارای بیماری زمینه‌ای، روند ثبت‌نام و واکسیناسیون سایر خبرنگاران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

محمدیان بیان کرد: بر این اساس گام دوم واکسیناسیون خبرنگاران با همکاری مدیران رسانه و با توجه به نحوه فعالیت و در معرض خطر بودن خبرنگاران، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی خواهد شد.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار