رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:تا کنون ۲۴ هزار و ۴۲۶دُز واکسن در اختیار دانشکده علوم پزشکی تربت جام قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دکتر محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:در راستای تسریع عملیات واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف از این تعداد ۱۷ هزار و ۵۴۲ دز واکسن بالغ بر ۷۱ درصد تزریقات انجام شده است. از واجدین شرایط واکسیناسیون درخواست می‌کنم برای دریافت نوبت واکسن به سامانه کشوری به نشانی salamat. gov. ir مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند.

او  افزود: حدود ۳۰ درصد از افراد بالای ۷۰ ساله برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند که با این اقدام خود زمینه را برای مرگ فراهم کردند از همه افراد بالای ۷۰ سال که به هر دلیلی تا کنون موفق به دریافت واکسن نشده اند، درخواست می‌کنم که هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن تاکید بر بی توجهی مردم نسبت به تبلیغات منفی فضای مجازی مبنی بر واکسن هراسی ادامه داد:از مردم عزیز درخواست می‌کنم که به کلیپ‌ها و ویدئو‌ها و اخبار جعلی که از منابع مختلف در فضای بی نهایت مجازی منتشر می‌شود و ترس از تزریق واکسن را به جان مردم می‌اندازد، توجهی نکنند.

 افکار تنها راه ایمنی جامعه را رعایت اصول بهداشتی و تزریق واکسیناسیون دانست و بیان کرد: از همه معتمدین ائمه جمعه خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست می‌کنم مردم را به تزریق واکسیناسیون تشویق کنند تا به سلامت عمومی در جهت مقابله با بیماری برسیم.

انتهای پیام//ز‌.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار