هفتمین مرحله از توزیع ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی همزمان با ماه ذی الحجه و در آستانه عید غدیر خم با هدف کمک به نیازمندان در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: هفتمین مرحله از توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت قربانی همزمان با ماه ذی الحجه و در آستانه عید غدیر خم با هدف کمک به نیازمندان با محوریت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود.

او افزود: این بسته‌های گوشت متبرک قربانی با مساعدت برنامه تلویزیونی سمت خدا و خیرین این برنامه و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و تهیه شده است.


بیشتر بخوانید


مظاهری با بیان اینکه این اقدام ستاد در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود اضافه کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ نوع دوستی، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف اجرای این طرح است.

او ادامه داد: بسته‌های گوشت یک و نیم کیلویی قربانی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در ۷۵ نقطه استان چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مظاهری گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در شش مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت‌های قربانی و چهار نیز طرح ذبح قربانی را برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال اجرا کرده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار