مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران و خیرین خراسان رضوی برای خرید ۱۱۰ تانکر آب برای خوزستانی ها مشارکت داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: خدمات مختلف کمیته امداد خراسان رضوی به نیازمندان در بخش اطعام، قربانی، توزیع سبدکالا، شناسایی نیازمندان سادات، تجلیل از حامیان و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با هفته ولایت درحال انجام است.

او افزود: پیش بینی شده است تا یک میلیون و ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم با مشارکت بنیاد غدیر، خیران، مراکز نیکوکاری، هیئات مذهبی و کمیته امداد و دستگاه‌های مختلف طبخ و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از توزیع ۲۰ هزار سبد کالا شامل اقلام ضروری خوراکی در استان در هفته ولایت خبر داد و ادامه داد: با مشارکت خیران ۵ هزار رأس دام سبک و سنگین قربانی و گوشت حاصل از آن تا عید غدیر بین نیازمندان توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


آسوده به طرح اکرام ایتام و محسنین که تأسی گرفته از مولای متقیان، بیان کرد: از هزار و ۱۱۰ حامی طرح اکرام ایتام در مراسمی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

او تصریح کرد: به نیابت از امام علی(ع)، نسبت به آزادی ۱۱۰ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد استان اقدام و این افراد به آغوش خانواده باز می‌گردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه اکنون مشکل کم آبی گریبان‌گیر هموطنان خوزستانی شده است، تاکید کرد: نیکوکاران، برای خرید ۱۱۰ تانکر آب ویژه این هموطنان مشارکت لازم را داشتند.

آسوده با توجه به اینکه در روز عید غدیر توجه ویژه‌ای به سادات صورت می‌گیرد، اظهار کرد: سادات نیازمند سطح استان به منظور حمایت توسط این نهاد شناسایی می‌شوند تا بستر ورود آن‌ها به چرخه حمایتی کمیته امداد فراهم شود.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.