مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای تربت‌حیدریه گفت: کارآموزان فنی و حرفه‌ای تربت حیدریه در بخش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد جمعا بیش از صدهزار ساعت آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مرضیه پروان مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای تربت‌حیدریه گفت: کارآموزان آموزش دیده این شهرستان در بخش دولتی، ۳۸ هزار و ۱۹۵ نفر ساعت و در ۴۳ آموزشگاه آموزش فنی و حرفه‌ای آزاد نیز ۶۲ هزار و ۹۹۰ نفر ساعت آموزش دیدند.

او افزود: از ابتدای امسال ۵۲۵ نفر در این شهرستان در دوره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کردند که از این تعداد ۲۸۹ نفر با گذراندن آزمون پایانی، گواهینامه مهارت گرفتند.

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای تربت‌حیدریه ادامه داد: همچنین در مدت یاد شده برای ۶۱۷ نفر از درخواست کنندگان گواهی تمدید مهارت صادر شد.

پروان بیان کرد: مجموع رشته‌های ارائه شده در ۲ بخش دولتی و آزاد این شهرستان بالغ بر ۴۰ رشته اصلی و فرعی است که تعدادی از رشته‌های ارائه شده خاص این خطه است که شامل دوزندگی کیف چرمی، بافندگی پوشاک، پرورش گوسفند، صنایع پوشاک، پستایی دوزی (تولید رویه کفش)، رزین‌بافی، فرآوری خانگی زعفران و برقراری ارتباط با گردشگران به زبان انگلیسی است.

انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.