مدیرعامل شرکت گاز لرستان از گازرسانی به ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی در این استان تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز امسال در این استان ایجاد شده و تعداد مشترکان به ۵۶۷ هزار واحد رسیده است.

وی افزود: از تعداد مشترکان جدید چهار هزار و ۳۹۶ مورد خانگی، ۲۷۵ مشترک تجاری و ۳۹ واحد صنعتی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گازرسانی در این استان ۹۹.۹ درصد می‌باشد.

گودرزی با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند افزود: همچنین یک هزار و ۹۰۶ روستای این استان گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای دیگر نیز درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۳۲ روستای لرستان طی فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است ادامه داد: هر ۴۶ ساعت یک روستا در این استان گازرسانی شده است که با این اقدامات، لرستان جزو استان‌های سبز محسوب می‌شود.

گودرزی اضافه کرد: بیش از ۲ هزار واحد صنعتی و تولیدی لرستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که یکهزار و ۷۴۶ واحد آن در دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.