طرح گازرسانی به ۲۳۴ روستا و ۲۷۵ واحد تولیدی صنعتی لرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  طرح گازرسانی به ۲۳۴ روستا و ۲۷۵ واحد تولیدی صنعتی لرستان روز پنجشنبه به صورت ویدیو کنفرانس باحضور رییس جمهوری به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: گازرسانی به ۲۳۴ روستا و ۲۷۵ واحد تولیدی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومان و به صورت متمرکز صورت گرفت.

کرم گودرزی گفت: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر لرستان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گاز در این استان ۹۹.۹ درصد می‌باشد.

او با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند افزود: همچنین یکهزار و ۹۰۶ روستای این استان گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای دیگر نیز درحال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه یکهزار و ۵۳۲ روستای لرستان طی فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است ادامه داد: هر ۴۶ ساعت یک روستا در این استان گازرسانی شده است که با این اقدامات، لرستان جزو استان‌های سبز محسوب می‌شود.

گودرزی اضافه کرد: بیش از ۲ هزار واحد صنعتی، تولیدی لرستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که یکهزار و ۷۴۶ واحد آن در دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.