مسئول امور کانون‌های بنیاد فرهنگی المهدی استان اصفهان از اجرای بیش از ۱۵ طرح فرهنگی و هنری ویژه عید غدیر در کلان شهر اصفهان خبرداد.

محمد جواد داستانی مسئول امور کانون‌های بنیاد فرهنگی المهدی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: به مناسبت بزرگداشت عید غدیر مقرر شد در کلان شهر اصفهان بیش از ۱۵ طرح فرهنگی و هنری جذاب برگزار شود.

او افزود: بیش از صد‌ها میلیون تومان اعتبار مالی از سوی خیرین بنیاد المهدی برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

مسئول امور کانون‌های بنیاد فرهنگی المهدی استان اصفهان تاکید کرد: از مهمترین این طرح ها می‌توان به ماشین نویسی خیابانی در ۵ منطقه از سطح شهر اصفهان، برگزاری مسابقه کبوتر حرم با انتشار صد‌ها مجله ویژه عید غدیر و ارائه آن‌ها به کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی، برگزاری مسابقه پیمان با ولایت با انتشار صد‌ها کلیپ مذهبی، برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر، اجرای پویش غدیر در خانه با هدف تزیین منازل در روز عید غدیر و برگزاری کاروان‌های شادی و گروه سرو‌های خیابانی در این روز مبارک اشاره کرد.

داستانی گفت: لازم به ذکر است به غیر از اجرای کاروان‌های شادی و گروه سرود‌های خیابانی بقیه مسابقات به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد:بیش از ۵ هزار نفر در این طرح‌ها شرکت می‌کنند که بیشتر آن‌ها نوجوانان هستند.

مسئول امور کانون‌های بنیاد فرهنگی المهدی استان اصفهان یادآور شد: جدا از طرح‌های فرهنگی و هنری قرار است در روز عید غدیر بیش از ۵ هزار بسته معیشتی میان افراد نیازمند توزیع شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.