مدیرکل محیط‌زیست همدان از ارسال ۱۵۰ اثر از ۱۲ استان به جشنواره محیط‌زیست همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن جعفرنژاد بسطامی مدیرکل محیط‌زیست همدان در خصوص برگزاری این جشنواره بیان کرد: این جشنواره برای علاقه‌مندان به طبیعت برگزار شده است و توسط ۳ داور شناخته شده از هیأت‌علمی دانشگاهی استان ارزیابی می‌شود و در نهایت به ۳ نفر برگزیده جایزه نقدی و لوح یادبود تقدیم می‌شود و ۲۰ اثر برگزیده هم گواهی شرکت دریافت می‌کنند.

 او گفت: فراخوان این جشنواره همزمان با روز محیط‌بان منتشر شده و تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر از ۱۲ استان مختلف به دبیرخانه ارسال شده است که نشان می‌دهد برپایی این جشنواره از سوی دوستداران محیط‌زیست مورد استقبال قرار گرفته است.

مدیرکل محیط‌زیست همدان افزود: آثار و طرح‌های ارسالی در قالب نقاشی با مدادرنگ، آبرنگ، رنگ روغن و حتی طرح‌هایی ترکیبی از مواد مختلف است که به سبک‌هایی، چون رئالیسم، سورئالیسم، امپرسیونیسم و کلاژ به دبیرخانه ارسال شده‌اند.

مدیرکل محیط‌زیست همدان با بیان اینکه اختتامیه در ۱۲ مرداد ماه برگزار می‌شود گفت: در حاشیه برگزاری این جشنواره ورکشاپ آشنایی با تکنیک‌های نقاشی با تدریس مهدی پرستار شهری نیز انجام می‌شود و جشنواره نقاشی مهربانی با طبیعت نیز از ۱۲ تا ۱۹ مردادماه به صورت مجازی و حضوری همزمان در عمارت باغ نظری همدان برپا خواهد بود.

او همچنین بیان کرد: در این جشنواره هنرمندان مجاز به ارسال ۳ اثر متفاوت از خود هستند که باید در برگیرنده ۳ مضمون محیط‌زیست، طبیعت و محیط‌بان در ابعاد ۲۰ در ۲۰ سانتیمتری باشد.

منبع: همدان پیام

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: محیط زیست ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.