نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بازسازی عتبات عالیات اقدامی ارزشمند در راستای تحکیم وحدت امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نشست هیات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: بازسازی عتبات عالیات اقدامی ارزشمند در راستای تحکیم وحدت امت اسلامی است و مردم ایران نقش مهمی در بازسازی عتبات عالیات برعهده دارند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: فعالان در زمینه بازسازی عتبات عالیات واسطه میان ائمه اطهار (ع) و زائران هستند و برای رفاه زائران کار می‌کنند که این امر توفیق بزرگی است.

او اضافه کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات باید با ارائه گزارش‌های مکرر به مردم، نسبت به شفاف سازی فعالیت خود و همچنین جلب اعتماد عمومی گام بردارد.

آقازاده استاندار مرکزی هم گفت: عملکرد استان مرکزی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اجرای طرح‌های عمرانی در عتبات عالیات درخشان است و باید با شناسایی ظرفیت‌های دیگر استان اقدامات موثر بیشتری در این مسیر انجام داد.

آقازاده بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های صنایع و ردیف‌های فرهنگی بودجه استان برای شتاب‌بخشی به طرح‌های عمرانی استان در عتبات تاکید کرد.

او اضافه کرد: بخشی از حقوق ماهیانه کارکنان نیروی انتظامی و سپاه روح الله استان برای بازسازی عتبات عالیات هزینه می‌شود که این اقدام ارزشمند باید در دستگاه‌های اجرایی دیگر هم عملیاتی شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.