رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند از رسیدگی به ۳۰۱ پرونده تعزیراتی در حوزه قاچاق کالا و ارز و تخلفات بهداشتی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قاسم بازدار، رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند با بیان اینکه در سه ماهه امسال به ۳۰۱ پرونده در تعزیراتی  شهرستان رسیدگی شده است،گفت: درسه ماهه امسال در حوزه کالا و خدمات حدود ۲۰۰ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که در مجموع به پرداخت ۳۲ میلیارد و ۲۷۲ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۴۰۰ ریال محکوم شدند.

او افزود:  این تعداد ۱۸۰ فقره اجرا و بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال وصول شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند بیان کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز طی مدت یاد شده ۳۱ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که به پرداخت بالغ بر ۲ میلیارد ریال محکوم شدند.

بازدرا اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان بالغ بر ۷۰ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که متخلفان به پرداخت ۲۱۰ میلیون ریال محکوم و به طور کامل اجرا شد.

او  به مهمترین پرونده رسیدگی شده اشاره کرد و افزود: در ماه گذشته یک مزرعه بیت‌کوین با ۱۵ ماینر کشف شد که پس از ارجاع آن به تعزیرات، تمام کالا‌های کشف شده به نفع دولت ضبط و به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.