مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار خبرنگاران و مردم استان به پنجمین جشنواره رسانه ‌ای ابوذر ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فخرالدین رضایی مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر خردادماه امسال و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برگزار شد. 

رضایی افزود: ۱۰۰ اثر در بخش های مختلف تا پایان تیرماه امسال از سوی فعالان مردمی حوزه رسانه و فضای مجازی و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. 

او بیان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل غنی سازی تولیدات رسانه ‌ای مرتبط با  مسائل مهم همچون حمایت از تولید، پیشرفت و توسعه استان، غنی سازی و ترویج فرهنگ انقلاب در فضای رسانه‌ ای، فراهم کردن فضای  رقابتی سالم بین رسانه ‌های استان، افزایش نقش رسانه‌ های استان در کاهش آسیب‌ های اجتماعی، افزایش توجه رسانه ‌ها به معضلات و  مشکلات بومی و خاص استان در مسائل اجتماعی و اعتلای مفاهیم ارزشی در فضای رسانه‌ ای است. 

رضایی عنوان کرد: فعالان مردمی حوزه رسانه و فضای مجازی و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۵ مهرماه امسال فرصت دارند محتوای  تولیدی ۱۵ ماه اخیر خود (از اول تیرماه ۱۳۹۹ تا ۱۵ مهرماه امسال) را در بخش‌ های فیلم و کلیپ کوتاه، خبر، گزارش، یادداشت، گفتگو،  تیتر، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و عکس نوشته به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. 

او ابراز داشت: محورهای این جشنواره شامل رسانه ‌های استان و انتخابات ۱۴۰۰، امیدآفرینی و تولید اخبار خوب در استان، حمایت از تولید و رفع موانع تولید، کرونا، کادر درمان و کمک‌ های مؤمنانه در استان، زلزله سی سخت، تلاش، سازندگی و خدمت، اقدام های بسیج و سپاه  در استان، مسائل صنفی اصحاب رسانه استان، آسیب‌ های فرهنگی و اجتماعی در استان، آسیب ‌شناسی رسانه‌ های استان، مسائل شهری  و مشارکت شهروندی، رسانه ‌ها و کاهش فقر در استان، بصیرت و دشمن شناسی و نقش استان در دفاع مقدس است. 

رضایی گفت: این جشنواره در ۲ بخش رسانه ‌های حرفه‌ ای و فعالان رسانه ‌ای برگزار می ‌شود تا مشکل انتخاب تکراری برخی خبرنگاران حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد به عنوان برگزیده تمامی جشنواره‌ ها برطرف شود. 

او اظهار داشت: علاقمندان شرکت در این جشنواره باید آثار مکتوب را به صورت فایل پی.دی.اف و آثار تصویری را همراه با مشخصات و  لینک انتشار به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ از طریق نرم افزار روبیکا و واتساپ ارسال کنند. 

رضایی افزود: این جشنواره با مشارکت برخی دستگاه ‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرداری یاسوج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل حمل و نقل و راهداری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان صنعت، معدن و تجارت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)،  ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال احمر برگزار می ‌شود. 

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.