رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهارمین جشنواره ابوذر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فخرالدین رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت : سازمان بسیج رسانه استان در نظر دارد به منظور نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی قشر‌های مختلف مردم از اخبار و واقعیت‌های های موجود در جامعه اقدام به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کند.

او افزود: با همکاری بخشی از سازمان‌ها و ادارات، مقدمات لازم برای برگزاری مناسب چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کهکیلویه و بویراحمد فراهم شده و دبیرخانه جشنواره آماده دریافت آثار اصحاب رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله، عکس و موشن گراف برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به محور‌های این جشنواره، بیان کرد: در جشنواره امسال محور‌ها شامل موضوعات رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت زدایی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و همچنین موضوعات آزاد اجتماعی استانی و کشوری است.
انتهای پیام/غ
فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.