عفت جمالی پور، هنرمند معاونت صدای صدا و سیمای مرکز گیلان مقام نخست جشنواره رسانه‌ای آستان قدس رضوی را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عفت جمالی پور، تهیه کننده معاونت صدای صدا و سیمای مرکز گیلان ، با اثر مستند – نمایشی رادیویی (یک کریستال شکسته) با موضوع زیارت موفق شد رتبه نخست جشنواره رسانه‌ای آستان قدس رضوی را کسب کند و ۳۱ تیر، در مراسم اختتامیه این جشنواره در مشهد، تندیس جشنواره و هدیه نقدی دریافت کرد.

این اثر روایتی است از زبان یک کریستال شکسته سبز رنگ حرم رضوی که از سال ۱۲۹۱ با به توپ بستن حرم روی زمین می‌افتد و برای بار دوم در سال ۱۳۷۳ با انفجار در حرم مطهر توسط منافقان پس از جدا شدن از بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) تبدیل به نگین انگشتری سردار سلیمانی می‌شود.

اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) ۳۱ تیر ماه، با حضور تولیت آستان قدس رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، اعضاء هیات داوران و برگزیدگان جشنواره، به صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در مشهد برگزار شد.

این جشنواره در بخش‌های سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش رادیویی و تلوزیونی، عکس خبری، مستند تلوزیونی، نماهنگ تلوزیونی، برنامه رادیویی، برنامه تلوزیونی، شبکه‌های اجتماعی، موشن گرافی و پادکست برگزار شد.

اعتلاء سطح کمی و کیفی و ارج‌نهادن به آفرینش‌های بدیع، خلاق، هنرمندانه و اثرگذار رسانه‌ای با موضوعات معارف رضوی، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) بود.


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.