هشتمین کنفرانس ملی مهندسی و فیزیک پلاسما به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سعید میرزانژاد دبیر برگزاری هشتمین کنفرانس ملی مهندسی و فیزیک پلاسمای ایران گفت: بعد از یک‌سال تعویق در برگزاری این کنفرانس به دلیل اپیدمی ویروس کرونا، هشتمین دوره آن به‌صورت مجازی و با همکاری انجمن علمی مهندسی و فیزیک پلاسما در دانشگاه مازندران برگزار شد.

او افزود: کنفرانس ملی مهندسی و فیزیک پلاسما اولین بار است که به‌صورت مجازی با حضور اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان به رشته پلاسما توسط گروه فیزیک اتمی و مولکولی دانشکده علوم پایه دانشگاه مازندران و با همکاری انجمن علمی مهندسی و فیزیک پلاسما با موفقیت برگزار شد.

دکتر سعید میرزانژاد ادامه داد: محققان شاخه پلاسما بیش از ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه علمی کنفرانس ارسال کردند که پس از طی مراحل داوری، ۱۴۰ مقاله در قالب ۴ سخنرانی از محققان مشهور اروپایی، یک سخنرانی عمومی از محققان داخلی، ۱۲ سخنرانی تخصصی و ۱۲۸ سخنرانی کوتاه با ارایه پوستر برگزار شد.

دبیر برگزاری هشتمین کنفرانس ملی مهندسی و فیزیک پلاسمای ایران در ادامه افزود: جلسات سخنرانی کلیدی در سالن مجازی A، جلسات سخنرانی تخصصی در دو سالن مجازی A و B و جلسات سخنرانی کوتاه در ۴ سالن مجازی به‌صورت موازی و با حضور صد‌ها تن از علاقه‌مندان برگزار شد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار