شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اقدام قرارگاهی، راه‌حل مثبت دولت سیزدهم برای مشکلات کشور

فعال سیاسی اصولگرا درباره نقش مردم در حل مشکلات کشور توضیحاتی را بیان کرد.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش احزاب در حل مشکلات کشور، بیان کرد: متاسفانه احزاب در زمینه حل مشکلات مردم چندان موفق عمل نکرده‌اند.

او ادامه داد: عملکرد دولت در زمینه افزایش قیمت‌ها در همین روزهای پایانی تاثیر بسیار منفی بر روی افکار عمومی مردم داشته و در این زمینه نقش نیروهای جهادی مانند بسیج و سپاه پاسداران بسیار مهم است و می‌تواند کارساز باشد؛ علاوه بر این  نیروهای دانش بنیان باید توان بیشتری بگذارند تا مساله تامین آب را منطقی‌تر دنبال کنند.

شاکری با اشاره به انفعال احزاب حامی دولت در زمینه حل مشکلات مردم بیان کرد: حامیان روحانی خود را شکست خورده می‌دانند و برخی هم به دنبال این هستند که مشکلات را به معضل نظام بدل کنند و از همین رو نیز همسو با بیگانگان گام برمی‌دارند که این نوعی جفا در حق کشورمان است، به جا بود که این احزاب همانگونه که از روی کار آمدن دولت روحانی حمایت کردند در حال حاضر نیز پرسش‌گری را مد نظر قرار دهند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی  درباره راهکارهای دولت منتخب در زمینه حل مشکلات مردم نیز گفت: طرح اقدام قرارگاهی امر مثبتی است؛ در این طرح مجموعه نیروهای موثر در تصمیم از هر یک از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها باید به صورت یک جا گرد هم آیند و تصمیمات لحظه ای را اخذ کنند؛ وگرنه اینکه قرار باشد به صورت پراکنده تصمیم بگیرند قطعا زمان را از دست خواهند داد و فشارش هم بر روی دوش مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۹:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
سلام در تصمیم گیری کلان نقشه راه و هدف باید تعریف شود . روزی مادری و فرزندی از کنار رودی عبور می کردند مادر به فرزند گفت : پدرت هنگام عبور از این رود غرق شد و مرد . فرزند پرسید پلی در این نزدیکی نبود ؟ مادر گفت بله در چند متری بالاتر پلی هست . فرزند گفت: خوب شد که مرد . حال تصمیم قرار گاهی اگر بدون نقشه و تفکر هدفمند باشد نتیجه آن غرق شدن بدون بازگشت است . لذا ترا به خدا بیندیشید طرح ارائه دهید و وسیله عبور را تشریح کنید . اکنون وقت آزمایش و خطا نیست وقت عمل متفکرانه است آسیب شناسی کنید و بدانید که رانت و نفوذ بیشترین آسیب را به نظام وارد کرده . لذا باید با الکترونیکی شدن تمامی پرداخت ها و دریافت ها ( البته با طرح علمی اینجانب ) راه را بر سربازان صهیونیست بست . تا بتوانیم امید را به جامعه بر گردانیم و زمینه عدالت اقتصادی و اجتماعی را فراهم کنیم .مهندس گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
احسنت
احسنت
احسنت
آخرین اخبار