قهرمان پیشین وزنه برداری کشورمان گفت: شانس علی داوودی را برای کسب مدال بیشتر می‌دانم؛ ولی به نظرم کار برای هاشمی بسیار سخت است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین نصیری‌نیا قهرمان پیشین تیم ملی وزنه برداری کشورمان، درباره وضعیت فعلی مسابقات وزنه برداری در المپیک توکیو اظهار کرد: متأسفانه سطح کیفی مسابقات بسیار پایین است. در این دوره به دلیل اتفاقات مختلف در این حوزه به خصوص افزایش دوپینگ ورزشکاران، سهمیه خیلی کمی به کشورها داده شد.

او افزود: بسیاری از بزرگان وزنه برداری در این رقابت حضور ندارند. تیم ما هم سهراب مرادی و کیانوش رستمی را ندارد. متاسفانه در زمان بدی و با برنامه ریزی غلط فدراسیون وزنه برداری، سهراب مرادی مصدوم شد و از حضور در این رقابت‌ها بازماند.

نصیری‌نیا در پایان درباره ارزیابی خود از عملکرد وزنه برداران ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ اظهار کرد: شانس علی داوودی را برای کسب مدال بیشتر می‌دانم؛ ولی به نظرم کار برای علی هاشمی بسیار سخت است. او مدتی مصدوم و حدود یک سال دور از رقابت‌ها بود. با این حال، امیدوارم هر دو ورزشکار ما بتوانند مدال المپیک بگیرند. حضور در المپیک افتخار هر ورزشکای است و برای موفقیت در آن باید از هرگونه حاشیه و استرس دور ماند و با برنامه ریزی پیش رفت.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار