مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:مراحل ثبت اساسنامه جدید انجمن موسیقی کرمان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در جلسه هیات مدیره انجمن موسیقی استان کرمان که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای هیات مدیره انجمن برگزار گردید برپیگیری مراحل ثبت اساسنامه جدید انجمن موسیقی تاکید شد.

در این جلسه، ابتدا محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سخنانی با اشاره به اساسنامه جدید انجمن موسیقی ایران گفت:بر اساس اساسنامه جدید؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس هیات مدیره انجمن موسیقی نیست و انجمن از یک نهاد نیمه دولتی تبدیل به انجمن غیردولتی می‌شود.

وحید محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در سخنانی تصریح کرد که سه نفر از اعضای هیات مدیره انجمن مامور شوند تا مراحل ثبت قانونی انجمن موسیقی کرمان را انجام دهند.

در ادامه جلسه و پس از بحث و تبادل نظر؛ اعضای هیات مدیره انجمن با استعفای سورج یاسایی به عنوان رئیس انجمن موافقت کردند و آریا انوشه ماهری به اتفاق آرا به عنوان سرپرست جدید انجمن موسیقی کرمان انتخاب شد.

همچنین از اعضای هیات مدیره قبلی، تعداد سه نفر - آریا انوشه ماهری، حمیدعسکری و علی عرفانی - به عنوان هیات موسس جدید انجمن موسیقی استان معرفی شدند تا ثبت انجمن و تصویب اساسنامه جدید را تا مرحله پایانی پیگیری نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار