کتاب «گفتمان سکوت متن» اثر کمال شفیعی هم اکنون در مرحله ویرایش نهایی قرار دارد.

کمال شفیعی، شاعرکودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب‌های جدیدش گفت: کتاب «اگر درخت‌ها پای رفتن داشتند» در چند روز آینده در انتشارات مدرسه منتشر و وارد بازار نشرمی شود. مراحل فنی و نهایی انتشار کتاب تمام شده است این کتاب شعر‌های نوجوان را در قالب نیمایی دربرمی گیرد. در کنار آن کتابی با عنوان «گفتمان سکوت متن» در حوزه ادبیات کودک و نوجوان در دست انتشار دارم. این کتاب را با همکاری اشکان پورکیوانی نوشتم.


بیشتربخوانید


وی افزود: کتاب «گفتمان سکوت متن» مراحل نهایی ویرایش را طی کرده است. می‌خواهیم کتاب را برای انتشار به ناشر بسپاریم با چند ناشر در این باره صحبت کردیم هنوز ناشر آن مشخص نیست. کتاب دیگری با عنوان «هَزاران پارسی در سرزمین هزاران سراندیب» را به رشته تحریردرآوردم. در این کتاب به ادبیات دوره صفویه و کوچ جمعی هنرمندان و شاعهران ایرانی می‌پردازم که منجر به بنیانگذاری سبک هندی شد. این کار پژوهشی را با محمدرضا بیرنگ انجام دادم. کار‌های نهایی آن به اتمام رسیده است.

این شاعر کودک و نوجوان با اازه کتاب در دست تالیفش بیان کرد: کتابی با عنوان «از آرکایانا تا اسدآباد» در دست تالیف دارم. این کتابم را درباره تاریخ مفصل منطقه غرب ایران با تمرکز بر اسدآباد نوشتم. علاوه برآن کتاب «یک مخاطب پنهان در رمان‌های ایرانی و خارجی» با تمرکز بر رمان‌های برتر ایران و جهان به رشته تحریردرآوردم. در این کتاب تلاش می‌کنم مخاطب را در شکل گیری و ریشه متنی که در هر اثر دیده می‌شوم بررسی کنم همچنین به بررسی زیرساخت‌های ادبی متن در رمان‌های ایرانی و خارجی می‌پردازم. ممکن است این کتاب را در نشر مرکز یا میراث مکتوب منتشرکنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.