رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان گفت: اقدامات خیرخواهانه بانوی ریگانی برای کمک به نیازمندان بسیار تاثیر گذار بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،شهرستان ریگان یکی از شهرستان‌های محروم استان کرمان می‌باشد که دارای ضریب محرومیت ۹ است ،وجود کپر، چادر ومنازل خشت وگلی غیر استاندارد در روستا‌ها وجود دارد که ساکنان این مناطق در بدترین شرایط در این منازل با ترس و وحشت زندگی می‌کنند.

نبود سرویس بهداشتی در تعدادی از روستا‌های شهرستان مشکلات بهداشتی عدیده‌ای را برای اهالی این روستا‌ها به وجود آورده است.

اما از این دل محرومیت بانوی خیری پا به عرصه خدمت به اهالی روستای محروم می‌گذارد که تمام دغدغه اش رفع محرومیت اهالی روستا‌های شهرستان است.

 زهرا حسینی زاده بانوی خیر ریگانی گفت: ۱۵سال است که فعالیت‌هایی را در زمینه کمک به هم نوعان خود انجام می‌دهم تا کنون خانوار‌های نیازمند در شهرستان را شناسایی ومشکلات آن‌ها را بررسی کرده ایم.

این بانوی خیر تصریح کرد:با تشکیل گرو‌ه هایی متشکل از خواهران طلبه وبرادران به تعداد ۵۵نفر شبکه خیری را در شهرستان راه اندازی نمودیم.

حسینی زاده عنوان کرد:در این مدت ۴۰میلیارد ریال برای نیازمندان وایتام هزینه شده است.

او ابراز کرد:ساخت دو واحد مسکونی، ساخت ۱۲سرویس بهداشتی، کمک‌های فرهنگی، خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند به تعداد ۵۰عدد، اهدای کارت هدیه به دانش آموزان یتیم، ذبح گوسفند برای افراد نیازمند، خرید لوازم سرمایشی وگرمایشی، توزیع بسته‌های معیشتی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان گفت:ظرفیت بسیار خوبی در روستا‌های شهرستان ریگان در زمینه شبکه خیران خواهران جهادی ،مبلغ وبسیجیان وجود دارد.

حجت الاسلام محمد صادق نازلی تصریح کرد: زهرا حسینی زاده از طلاب جهادی شهرستان می‌باشد که شبکه نیکوکاری را در این شهرستان راه اندازی کرده است.

او عنوان کرد:در طرح مهرواره همدل ۱۶میلیارد ریال طرح با همت این خواهر بزرگوار اجرا گردید که نمونه بارز آن ساخت سرویس بهداشتی ومنزل مسکونی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان عنوان کرد:مایه افتخار است که از بین ۵۷هزار طرح مهرواره همدل به عنوان رتبه برتر استان را کسب ودر کشور رتبه ۱۴را به دست آورد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام..ان شا الله این بانو موفق شود
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
عالی تشکر ..خدا خیرتون دهد
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۰:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
عالی خبرتون عالی تشکر
آخرین اخبار