بیمارستان فهرج پارسال با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد اما هم اکنون درهای بیمارستان بسته است و خدماتی به بیماران در شهرستان فهرج ارائه نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیمور عارف ،رئیس شورای اسلامی شهر فهرج گفت: مردم فهرج از نبود بیمارستان و پزشک متخصص عفونی در شرایط شیوع کرونا رنج می‌برند.

او ادامه  داد: در بهمن سال ۱۳۹۹ با حضور مسئولان استانی، کشوری و نمکی وزیر بهداشت در شرق استان کرمان بیمارستان شهرستان فهرج به ظاهر افتتاح شد اما با نبود پزشک متخصص عفونی به بیماران کرونایی این بیمارستان خدماتی ارائه نمی شود و تنها بخش اورژانس این بیمارستان فعالیت می کند که این بخش قبل از افتتاح نیز فعال بوده است .

عارف با اشاره به قرمز شدن شهر فهرج و افزایش بیماران کرونایی تصریح کرد : بیماران و مردم منطقه محروم فهرج با هزینه‌های بسیار زیاد و سنگین در شرایط بیماری باید به اولین بیمارستان در بم یا کرمان مراجعه کنند.

او اظهار کرد: شهرستان فهرج با جمعیتی بالغ بر ۷۰هزار نفر از پزشک عفونی، متخصص و خدمات بیمارستانی محروم است در حالی که بیمارستان این شهرستان که پارسال افتتاح کردند هیچ گونه خدماتی به مردم ارائه نمی دهد و درهای بیمارستان قفل است .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار