رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور گفت: روزانه ۲ هزار دستگاه کامیون برای بارگیری به بندر امام خمینی (ره) مراجعه و عمدتا کالا‌های اساسی مورد نیاز نقاط مختلف کشور را جابه جا می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا تیموری رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی متولیان بخش حمل و نقل جاده‌ای کشور در ۲ ماه اخیر، حمل کالا‌های اساسی به ویژه نهاده‌های دامی از بندر امام به اقصی نقاط کشور بوده است و کامیونداران باوجود مشکلاتی که خود دارند، نهایت همکاری را برای انتقال نهاده‌های مورد نیاز دامداران به کار گرفته اند.

او افزود: البته از طریق برخی افراد مطلع و دست اندرکار، نکات مهم و قابل توجهی را که منجر به کندی روند بارگیری و حمل نهاده‌های دامی از بنادر شده است، به مراجع مربوط منعکس کرده ایم تا برای رفع آن اقدام شود.


رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران خراسان رضوی ادامه داد: کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران نسبت به حمل نهاده‌های دامی، که انتقال به موقع آن برای دامداران و مرغداران و آحاد جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اهتمام ویژه دارد لذا از زیرمجموعه این کانون درخواست شده است تا هرگونه مشکل، نارسایی و نقصی را که موجب بروز خلل در حمل و نقل این نهاده‌ها می‌شود، به انجمن‌های صنفی خود گزارش کنند.


تیموری بیان کرد: از همه دست اندرکاران تامین و حمل کالای اساسی از جمله وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای درخواست داریم، با شناسایی موانع و مشکلات فراروی کامیونداران و رانندگان، نسبت به رفع آن اقدام نمایند.


او تصریح کرد: از نیروی انتظامی نیز درخواست داریم همچون گذشته، با ایجاد نظم و امنیت در جاده ها، زمینه فعالیت و خدمات رسانی مناسب را برای رانندگان و کامیونداران فراهم سازند.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.