عرضه BMW M3 CS همراه با چراغ های جلو منحصر به فرد و آپشن‌های جدید

خودروی جدید BMW قرار است بدون گیربکس دستی و با چراغ‌های سری m به بازار عرضه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor1، اگر BMW M۳ / M۴ استاندارد برای رانندگی شما مناسب نیست، شرکت BMW یک سورپرایز آماده کرده و طبق آخرین اطلاعات منتشر شده به زودی قرار است BMW M۳ / M۴ با قابلیت‌های بیشتری به بازار عرضه شوند.

خودرو‌های سری m شرکت BMW از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و در حال حاضر که BMW M۳ و M۴ جدید به بازار عرضه شده، باید این شرکت نسخه‌های با عملکرد بالا BMW M۳ CSL و M۴ CS جدید را به بازار عرضه کند.

آخرین جزئیات از خودروی جدید شرکت BMW 

در حال حاضر BWM M۳ / M۴ عملکرد‌های بسیار چشمگیری دارند و قرار است بی ام و M۳ / M۴ معمولی ۴۷۳ اسب بخار قدرت (۳۵۳ کیلووات) را ارائه دهد که مدل‌های قدرتمندتر رقابت از ۵۰۳ اسب بخار (۳۷۵ کیلووات) برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید


طبق اخبار منتشر شده BMW M۴ CS قرار است با ۵۴۰ اسب بخار (۴۰۳ کیلووات) نیرو به بازار عرضه شود و این خودرو از جعبه دنده اتوماتیک انحصاری استفاده می‌کند. همچنین CS مجموعه‌ای از فیبر کربن استاندارد، چراغ‌های جلو اختیاری BMW M به صورت استاندارد و صندلی‌های مسابقه‌ای را ارائه خواهد داد.

عرضه BMW M3 CS همراه با چراغ های جلو منحصر به فرد و آپشن‌های جدید

گفتنی است؛  BMW M۳ CSL در مورد مشخصات نهایی خود رمز و راز بیشتری دارد، اما انتظار داریم که بسیار شبیه به BMW M۴ CS باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار