دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در نخستین روز رقابت‌های المپیک توکیو، طولانی‌ترین مسابقه این رشته در تاریخ المپیک شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته در نخستین دیدار خود در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل تیم ملی والیبال لهستان قرار گرفت و با نتیجه سه بر ۲ برابر به پیروزی رسید.

این بازی با زمان ۲ ساعت و ۳۷ دقیقه به طولانی‌ترین مسابقه تاریخ المپیک از زمان برگزاری این رشته با سیستم امتیازدهی رالی تبدیل شد. این نوع شیوه محاسبه امتیاز از المپیک ۲۰۰۰ سیدنی آغاز و اجرایی شد.

این رکورد به بازی روز گذشته تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و کانادا با ۲ ساعت و ۱۷ دقیقه اختصاص داشت که بازی ایران و لهستان، بار دیگر این رکورد را تغییر داد.

مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

تیم های ملی برزیل، آمریکا، روسیه، فرانسه، تونس و آرژانتین در گروه یک قرار دارند و تیم ملی ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا گروه دوم این رقابت ها را تشکیل می دهند.

برنامه بازی‌های بعدی ملی پوشان والیبال:

  • دوشنبه ۴ مرداد، ساعت ۴:۳۰ ایران - ونزوئلا
  • چهارشنبه ۶ مرداد، ساعت ۴:۳۰ ایران - کانادا
  • جمعه ۸ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ایتالیا
  • یکشنبه ۱۰ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ژاپن

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار