رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: افتتاح کارخانه نوآوری البرز منجر به اشتغال بیش از صدها نفر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ارشد، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج با بیان این که کارخانه نوآوری البرز در کنار ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰۰۰ نفر، زمینه‌ساز تحول اساسی در تولید و صنعت فناورانه در استان البرز و تهران است، گفت: برای این کارخانه زمینی به مساحت ۱۰۳ هزار مترمربع تخصیص یافته که فاز اول آن در ۱۰هزار مترمربع زمین و در پنج بلوک ساختمانی با بیش از ۱۳ هزار مترمربع ابنیه ساخته شده است.

او افزود: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مردادماه سال‌جاری و هم‌زمان با عید سعید غدیرخم فعالیت خود را آغاز می‌کند.

ارشد گفت: این کارخانه مکانی برای بروز ایده‌های نوآورانه و فناورانه است تا صاحبان این ایده‌ها با سرعتی بهتر و با بازدهی بیشتر به نتایج مطلوب خود برسند؛ در این روند لازم است برای ایده‌ها و استارتاپ‌ها امکانات اولیه به شکل رایگان یا با کمترین هزینه فراهم شود تا به پرورش ایده منجر شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.