سردار حیدرنیا گفت: از سال گذشته تا کنون ۴۰۰ طرح عمرانی محرومیت زدایی با اعتبار ۱۸میلیارد و۵۰۰میلیون تومان توسط سپاه و بسیج در استان به سرانجام رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بازدید از افتتاح ۲ طرح اشتغالزایی و خدمات رسانی جهادگران به روستای سیل زده کلها واقع در جاده کرج-چالوس، گفت: از سال گذشته تا کنون، ۴۰۰ طرح عمرانی محرومیت زدایی با اعتبار ۱۸میلیارد و۵۰۰میلیون تومان توسط سپاه و بسیج در استان به سرانجام رسیده است.

او افزود: طرح های محرومیت زدایی در حوزه های آبرسانی، مرمت و احداث منازل اقشار آسیب پذیر و ساخت راه و همچنین تامین نیازمندی مردم قشر آسیب دیده بوده است. 

حیدر نیا گفت: ۳۷۰ صندوق قرض الحسنه در استان راه اندازی شده که یکی از برکات آن نهادینه سازی سنت قرض الحسنه در جامعه است. 

او با بیان این که صندوق های قرض الحسنه بیش از ۱۸هزار عضو دارند، افزود: صندوق ها توسط خود مردم برای خدمات رسانی به مردم راه اندازی شده است و از ابتدای سال گذشته تاکنون و در این شرایط سخت کرونایی بیش از هشت میلیارد تومان تسهیلات داشته است.

فرمانده سپاه استان گفت: از طریق این صندوق ها در این مدت ۶۷۸شغل مستقیم ایجاد و همچنین با راه اندازی ۳۷کارگاه اشتغالزایی زودبازده در این مدت برای بیش از ۲هزار و ۱۰۰شغل ایجاد شده است. 

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.