فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزگفت:سپاه با همکاری بسیج و اجرای طرح کرامت از هفده منطقه شهرستان کرج محرومیت زدایی کرده است .

طرح محرومیت زدایی در ۱۷ منطقه کرج اجرا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جلسه شورای اداری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری بسیج وارد عرصه جدیدی در حوزه رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه شده است و درقالب اجرای طرح کرامت تلاش ها برای محرومیت زدایی از هفده منطقه شهرستان کرج به اجرا درآمده است.

سردار یوسف مولایی افزود:خدمات رسانی و محرومیت زدایی از جمله اهداف طرح کرامت سپاه استان البرز است که در اجرای آن با تشکیل بانک اطلاعاتی برای این هفده منطقه اقدامات بازسازی و اصلاح ظاهری  انجام شده است.

او افزود : آبادسازی ، پاکسازی مناطق از آسیب ها، ایجاد امنیت از دیگر اقداماتی است که در این مناطق آسیب دیده مورد توجه قرار می گیرد و همچنین پنج کارگروه برای رسیدگی به امور دو دهستان در کرج با زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در دست اقدام قرار گرفته است.

سردار یوسف مولایی گفت : ساماندهی ظرفیت های پزشکی سپاه و بسیج برای خدمات رسانی در روستاها از جمله طرح های بهداشتی غربالگری از دیگری اقدامات انجام شده در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی مناطق مختلف شهری و روستایی است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.